Репутаційний капітал як основна конкурентна перевага підприємства

Автор(и)

  • Марина Володимирівна Шкробот Національний технічний університет України «КПІ», м. Київ, Україна
  • Надія Валеріївна Назарчук Національний технічний університет України «КПІ», м. Київ, Україна

Анотація

В статті розглянута сутність понять «репутація», «імідж» та «репутаційний капітал», пояснена різниця між цими термінами. Окреслені вигоди від ефективного управління репутацією і необхідність репутаційного менеджменту, як одного з основних стратегічних інструментів в організації. В Україні дуже мало вітчизняних підприємств розглядають репутацію як конкурентну перевагу. І через це, безумовно, втрачають позиції на українському ринку, поступаючись місцем міжнародним компаніям, які ретельно планують репутаційну стратегію, й успішно впроваджують її у життя. Вдинамічних умовах глобалізації, компанії не повинні нехтувати такою конкурентною перевагою, як репутаційний капітал. Для покращення стану малого та середнього бізнесу України неодмінно треба звернути увагу на формування репутаційного капіталу, і його позитивний вплив на ефективність діяльності організації. У статті чітко наведені конкурентні переваги, які здобуває організація,за умов імплементації репутаційного менеджменту та його інструментарію.

Біографії авторів

Марина Володимирівна Шкробот, Національний технічний університет України «КПІ», м. Київ

к.е.н., доцент кафедри менеджменту

Надія Валеріївна Назарчук, Національний технічний університет України «КПІ», м. Київ

Студентка ФММ

Посилання

Короткевич А.В. Корпоративна культура як основа репутаційного капіталу: методологія побудови, нові методи і форми впливу / А. В. Короткевич // Маркетинг і маркетингові дослідження.– 2008. –№ 4. – С. 300-311.

Доті, Дороті. Паблісіті і паблікрилейшнз / Д. Доті; перекл. з англ.: В. Єгоров. – 2-е видання., Стереотип. – М.: Філін, 1998. – 285 с.

Решетнікова І.І. Репутаційний капітал як фактор забезпечення конкурентоспроможності бізнесу: теорія, методологія дослідження,проблеми формування та управління в умовах глобалізації ринків/ Решетнікова І.І. –Волгоград, 2011. – 49 с.

Український журнал з питань з агробізнесу «Пропозиція» [Електронний ресурс] / Тетяна Гранчак – Режим доступу до журн.: http://www.propozitsiya.com/?page=146&itemid=3035

Репутація як капітал [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://www.reputationcapital.org/files/uploaded/Propozitsia_082009.pdf

Алексєєва Є.П. Управління процесом формування репутаційного капіталу в сучасних російських компаніях // Російське підприємництво.– 2012. – № 1 (199). – 110-113 c. –http://www.creativeconomy.ru/articles/16900/

Що таке репутаційнний менеджмент? [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://teenbiz.ru/?p=111

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-07-01

Номер

Розділ

Управління бізнес-структурами