РЕКЛАМНІ ТЕНДЕНЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ БУДІВНИЦТВА

Автор(и)

  • М. В. Ситенко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • С. О. Солнцев Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

Ключові слова:

будівництво, ринок, реклама, тенденції, переваги, проблеми

Анотація

Статтю присвячено аналізу рекламних тенденцій українського ринку будівництва. Проведено аналіз статистики забудови житлових будівель. Виявлено певні переваги та проблеми українського ринку будівництва. Зокрема, встановлено, що зростання відбувається за рахунок збільшення обсягів будівництва існуючих та нових компаній. Вражаючі показники росту притаманні сегменту житлових комплексів. При цьому найбільший попит спостерігається на багатоповерхові комплекси розташовані ближче до центру міста. Інший фактор полягає в терміну окупності інвестицій в будівництві житлових комплексів. Ще одним впливовим чинником є збільшення на українському ринку частки забудовників згідно рейтингування найбільших українських забудовників. Зазначено негативні тенденції сучасного будівельного ринку України. Зокрема: висока фрагментованість сегменту лідируючих роками забудовників, тіньова складову ринку та вичерпаність застосованих методів диференціації. Наведено характеристику кожного негативного фактору. Зроблено та обґрунтовано висновок щодо недостатності уваги до реклами ринку будівництва

Біографії авторів

М. В. Ситенко, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

магістр

С. О. Солнцев, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

д.ф.-м.н., проф.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Управління бізнес-структурами