ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РИНКУ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ТЕХНІКИ

Автор(и)

  • М. А. Чупріна
  • Ю. В. Шкляренко

Ключові слова:

конкурентоспроможність, управління процесом забезпечення конкурентоспроможності, управлінський облік, маркетингове забезпечення конкурентоспроможності

Анотація

Стаття присвячена аналізу системи управління процесом забезпечення  конкурентоспроможності підприємства з урахуванням галузевих ознак ринку спеціалізованої техніки. Уточнено поняття «управління процесом забезпечення конкурентоспроможності». Проаналізовані основні процеси та ресурси забезпечення конкурентоспроможності. Визначено функції і завдання формування конкурентних переваг. Доведено, що проблеми забезпечення конкурентоспроможності можна вирішити за допомогою оптимальних управлінських методик та інструментів, які дозволять сформувати організаційно-економічний механізм що відповідатиме вимогам ринку  спецтехніки. Побудовано модель взаємозв’язку управлінської системи і системи обліку та визначено алгоритм побудови системи управлінського обліку. Визначено роль маркетингової діяльності в управлінні процесом забезпечення конкурентоспроможності та описано основні маркетингові заходи щодо забезпечення конкурентоспроможності.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Управління бізнес-структурами