ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РИНКУ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ТЕХНІКИ
Автор(и)
М. А. Чупріна
Ю. В. Шкляренко
Ключові слова:
конкурентоспроможність, управління процесом забезпечення конкурентоспроможності, управлінський облік, маркетингове забезпечення конкурентоспроможності
Анотація
Стаття присвячена аналізу системи управління процесом забезпечення конкурентоспроможності підприємства з урахуванням галузевих ознак ринку спеціалізованої техніки. Уточнено поняття «управління процесом забезпечення конкурентоспроможності». Проаналізовані основні процеси та ресурси забезпечення конкурентоспроможності. Визначено функції і завдання формування конкурентних переваг. Доведено, що проблеми забезпечення конкурентоспроможності можна вирішити за допомогою оптимальних управлінських методик та інструментів, які дозволять сформувати організаційно-економічний механізм що відповідатиме вимогам ринку спецтехніки. Побудовано модель взаємозв’язку управлінської системи і системи обліку та визначено алгоритм побудови системи управлінського обліку. Визначено роль маркетингової діяльності в управлінні процесом забезпечення конкурентоспроможності та описано основні маркетингові заходи щодо забезпечення конкурентоспроможності.