ОСОБЛИВОСТІ ВИВЕДЕННЯ НА РИНОК ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Автор(и)

  • Марина Олегівна Кравченко Національний технічний університет України «КПІ», м. Київ, Україна
  • Марія Олегівна Погоняй Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського», м. Київ,

Анотація

В статті розглянуті основні аспекти виведення інноваційного продукту на ринок та маркетингу інновацій. Розкриті функції та особливості даної діяльності. Визначено її основоположний вплив на успішність інноваційної діяльності підприємств в цілому. Досліджено причини, що спонукають підприємства розробляти та виводити інноваційну продукцію на ринок. Підкреслено специфіку ринкового виведення інноваційного продукту порівняно з традиційним. Визначено ключові передумови комерційної успішності інноваційного продукту. Проаналізовано та уточнено зміст та  послідовність етапів процесу виведення інноваційного продукту на ринок для промислових підприємств.

Біографія автора

Марина Олегівна Кравченко, Національний технічний університет України «КПІ», м. Київ

к.е.н., доцент

Посилання

Література

Анісімов К. В. Маркетинг нових продуктів / К. В. Анісімов // Маркетингові комунікації. — 2013. — №5. — С. 276-281.

Баранчеев В. П. Маркетинг инноваций. Радикальные и подрывные инновации — хайтек-маркетинг: Учебник / Баранчеев В. П. — М .: ООО «Фирма «Благовест-В». — 2007. — 232 с.

Маркова В. Д. Особливості маркетингу інновацій // Проблеми сучасної економіки. — 2009. — №4. — С. 276-277.

Митясова Е. А. Подготовка к выводу инновационного продукта на рынок // Маркетинг и маркетинговые исследования. — 2012. — №6. — С. 454-461.

Токарев Б. Е. Маркетинговые исследования инновационных продуктов: синхронизация этапов // Науковедение. — № 6 (19). — 2013. —

С. 101-109.

Importance of Innovation [Electronic resource]. — Mode of access: http://www.guerrillaonline.com/cs/Importance-of-Innovation-78.htm.

References

Anisimov K. (2013). Marketing novih produktiv. Marketіngovi komunіkatsіyі, 5. 276-281.

Barancheev V. (2007). Marketіng іnnovatsіy. Radіkalnyіe і podryіvnyіe іnnovatsіі — haytek-marketіng:— Moskwa : Fіrma «Blagovest-V».

Markova V. (2009). Osoblіvosti marketіngu іnnovatsіy. Problemі suchasnoy ekonomіkі, 4. 276-277.

Mіtyasova E. (2012). Podgotovka k vyіvodu іnnovatsіonnogo produkta na rynok. Marketіng і marketіngovye іssledovanіya, 454-461.

Tokarev B. (2013). Marketіngovye іssledovanіya іnnovatsіonnyіh produktov: sіnhronіzatsіya etapov. Naukovedenіe, 6 (19), 101-109.

Іmportance of Іnnovatіon. http://www.guerrіllaonlіne.com/cs/Іmportance-of-Іnnovatіon-78.htm.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-07-12

Номер

Розділ

Управління логістичними процесами підприємств