МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ МІЖНАРОДНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • К. А. Жураківська студентка 5 курсу спеціальності «Менеджмент міжнародного бізнесу», Україна
  • Г. М. Дергачова к.е.н., ст.викл. КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна

Ключові слова:

науково-методичні підходи, міжнародна діяльність підприємства, діагностика стратегічних можливостей, стратегічне управління, стратегічний потенціал.

Анотація

Для реалізацій цілей та завдань управління стратегічними
можливостями міжнародної діяльності підприємства важливу роль відіграє
дослідження методичних підходів, завдяки яким оцінюється стратегічне
управління. Діагностика стратегічних можливостей міжнародної діяльності
підприємства має всеохоплюючий характер, а тому повинна включати
елементи усіх існуючих її концепцій. У статті розглянуті наступні концепції:
аналітичної, інформаційної, антикризової та консультаційно-дорадчої.
Аналіз наукових джерел свідчить про широку різноманітність
використовуваних у науці та практиці господарювання методик діагностики
стратегічних можливостей підприємств.
У статті було розроблено систему оціночних показників, які надають
можливість оптимально моделювати механізм формування стратегічного
потенціалу міжнародної діяльності підприємства. Застосування
пропонованих методів діагностики стратегічних можливостей міжнародної
діяльності підприємства спрямоване на вирішення складної не тільки
науково-методичної, але і практичної проблем пошуку найкращих шляхів
підвищення ефективності стратегічного управління міжнародною діяльністю
підприємства.

Посилання

Література:

Ansoff, H. Igor, Roger P. Declerck, and Robert L. Hayes, From Strategic

Planning to Strategic Management, John Wiley & Sons, London, England,

Shook, C.L. (2008). Review of “Research Methodology in Strategy and

Management, Volume 1.” Organizational Research Methods. 11(4), 853-

Sarker, Suprateek and Lee, Allen S. (2001). “Using A Positivist Case

Research Methodology To Test " ree Competing " eories-In-Use Of

Business Process Redesign,” Journal of the Association for Information

Systems: Vol. 2: Iss. 1, Article 7.

Amitabh, M. and Gupta, R. K (2010). “Research in strategy-structure-

performance construct: Review of trends, paradigms and methodologies.”

Journal of Management and Organization. Vol. 16 (5) November 2010. 744-

Boyd, B.K., Haynes, K., & Hittt, M.A. (2007). Contingency models in

strategy: Use, disuse, or misuse? Paper presented at the Strategic

Management Society Annual Conference, San Diego.

.Пономаренко В.С. Стратегічне управління розвитком підприємства /

В.С. Пономаренко, О.І. Пушкар, О.М. Тридід. – Харків : Вид. ХДЕУ. –

– 640 с.

Раєвнева О.В. Управління розвитком підприємства: методологія,

механізм, моделі : монографія. / О.В. Раєвнєва. – Х. : ВД “ІНЖЕК”. –

– 496 с.

Блонська В.І. Формування та оцінювання стратегічного потенціалу

підприємств торгівлі// Науковий вісник НЛТУ України.– 2010.– No20. –

С. 179–185

Даневич О.С., Кашарна П.С. Методичний підхід до оцінювання

стратегічного потенціалу для забезпечення конкурентних позицій

підприємства на ринку // Європейський вектор економічного

розвитку.– 2015.– No1. – С. 66–73.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Управління міжнародним бізнесом