ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНВЕРСІЇ САЙТУ В УМОВАХ ЗДІЙСНЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ

Автор(и)

  • О. В. Казакова студентка,
  • М. О. Чупріна кандидат економічних наук, доцент Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського», м. Київ, Україна

Ключові слова:

електронна комерція, конверсія, веб-дизайн, відвідуваність сайту, охват аудиторії.

Анотація

Визначено, що сучасний етапі розвитку економіки

характеризується поширення електронної торгівлі товарами та послугами (e-
commerce). В статті досліджено найсучасніші тренди в просуванні сайту та його

модернізації. Розглянуто підходи різних зарубіжних науковців до вивчення
конверсії. Визначені фактори впливу на конверсію та принципи на яких будується
просування сайту в мережі Інтернет. Описано різні методу вимірювання конверсії
на сучасному етапі розвитку економіки. Проведено аналіз методів підвищення
конверсії сайту в умовах здійснення електронної комерції. Деталізовані нові
тенденції та основні проблеми, які постають перед підприємцями під час
реалізації комплексу дій щодо підвищення конверсії. Приведено приклади
підходів до грамотного підвищення ефективності роботи сайту та відвідуваності
сторінок в мережі Інтернет. Обґрунтовано доцільність методів просування
Інтернет-сторінок. Визначено основні проблеми, які можуть спіткати підприємців,
які планують створення сайту, через який будуть відбуватися продажі.

Посилання

Література:

Голополосов Д. И. 80 способов повысить конверсию сайта / Д. И.

Голополосов. – П.: 2013. — 160 с.

Хант Б. Конверсия сайта. Превращаем посетителей в покупателей /

Хант Б. – П.: 2012. — 288 с.

Айзенберг Б. Добавьте в корзину. Ключевые принципы повышения

конверсии веб-сайта/ Б. Айзенберг Б., Д. Айзенберг – М.: 2011. — 304 с.

Веб-дизайн та підвищення конверсії сайту. [Електронний ресурс] –

Режим доступу: http://webstudio2u.net/ua/design-web/736-povyshenie-konversii-

saita.html

Новікова К. В. Інтернет-маркетинг та електронна комерція / К. В.

Новікова, А. С. Старатович, Э. А. Медведєва; – П.: 2013. – 78 с.

Яндекс.Метрика [Електронний ресурс] – Режим доступу:

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D0%BA%D

%81.%D0%9C%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0

Google Analytics Marketing Platform [Електронний ресурс] –

Режим доступу: https://marketingplatform.google.com/about/analytics/

End-to-End Customer Journey Analytics [Електронний ресурс] –

Режим доступу: https://www.woopra.com/

Is your content working? Prove it. [Електронний ресурс] – Режим

доступу: https://simplereach.com/

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Управління бізнес-структурами