ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ

Автор(и)

  • Г. А. Федірко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», м. Київ, Україна

Ключові слова:

корпоративне управління, інновації, корпорація, інноваційний розвиток, інноваційна культура, корпоративні конфлікти

Анотація

В статті проаналізовано сутність та основні теоретичні засади інноваційної культури корпоративного управління. Корпоративна культура підприємства дає змогу розв’язати дві ключові проблеми: встановити оптимальні зв’язки підприємства із зовнішнім середовищем (зовнішня адаптація) та сприяти стабільній та продуктивній роботі персоналу на партнерських засадах (внутрішня інтеґрація). Охарактеризовано методику комплексної оцінки ефективності корпоративного управління. Обґрунтовано еволюцію побудови корпоративної культури інноваційно орієнтованої компанії. Корпоративна культура виконує такі функції: надання співробітникам організаційної ідентичності, визначення внутрішнього уявлення про підприємство та його головні цінності; допомога новим співробітникам швидко адаптуватись і прилучитися до ефективної роботи, правильно сприймати явища, що відбуваються на підприємстві, завдяки знанням про головні принципи інноваційних засад інноваційної культури корпоративного управління; стимулювання прояву індивідуальної і колективної відповідальності при виконання окреслених завдань, зокрема у сфері інновацій. Визначено взаємозв’язок корпоративного підприємництва та інноваційної культури. Зазначено, що взаємозв’язок корпоративного підприємництва та інноваційної культури носить двосторонній характер: спочатку формується елементна база інноваційної культури фірми, потім в результаті систематичного застосування і використання технологічних і управлінських новацій трансформується сам бізнес.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Інноваційно-орієнтоване управління підприємствами