ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЯК УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИСОКОГО РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Ключові слова:
інноваційний потенціал, інновації, інноваційна активність підприємства, оцінка потенціалу, стратегія інноваційного розвиткуАнотація
У статті розглянуто методи оцінки інноваційного потенціалу, які використовуються для аналізу спроможності підприємства конкурувати на ринку інноваційних технологій. Інноваційний потенціал формується під впливом зовнішніх та внутрішніх факторів та складається з сукупності виробничих, наукових, фінансових, маркетингових, кадрових, організаційних ресурсів. Кожна складова інноваційного потенціалу має особливі цілі використання й розвитку, перебуває під впливом різних чинників і залежно від рівня розвитку може бути зарахована до сильних або слабких сторін підприємства. Розглянуто побудову ефективної стратегії управління інноваційним потенціалом для успішної діяльності підприємства, вона має бути направлена не лише на використання існуючих можливостей, а й на виявлення і розвиток тих характеристик, які визначатимуть успіх підприємства в майбутньому. Розглянута в роботі методика оцінки рівня інноваційної активності підприємства дозволяє оцінити сильні та слабкі сторони організації та характер впливу чинників зовнішнього середовища на її інноваційний розвиток.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Інноваційно-орієнтоване управління підприємствами