УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЮ ПОЗИЦІЄЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ ПРОДУКЦІЇ

Автор(и)

  • В. О. Собко
  • С. В. Салоїд

Ключові слова:

конкурентна позиція, конкурентоспроможність, управління, підприємство, новий продукт

Анотація

У статті досліджено можливість управління конкурентоспроможністю підприємства на основі впровадження нової продукції. Визначення поняття конкурентної позиції подано з точки зору різних позицій. Зокрема, з точки зору структурного підходу конкурентну позицію підприємства запропоновано розглядати як місце корпорації на ринку товарів і послуг, які вона виробляє. Згідно економічного підходу, конкурентна позиція – це позиція підприємства відносно конкурентів у певному сегменті ринку товарів або послуг, що визначається його конкурентними перевагами та недоліками. З фінансової сторони доведено, що конкурентна позиція кожної конкретної компанії показує її місце на ринку конкретного товару чи товарної групи. Зазначено, що категорія «конкурентна позиція підприємства» тісно пов’язана з поняттям «позиціонування». Подано визначення поняття «управління конкурентними позиціями». Закцентовано на тому, що основою формування конкурентних позицій товару  є два взаємопов`язаних поняття – конкурентоспроможність товару та конкурентоспроможність компанії. Встановлено необхідність підприємства вміти не тільки закріпитися на ринку і розширяти свій вплив на нові ніші без зменшення раніше завойованої частини ринку, а й зацікавити споживача певними новинками.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Інноваційно-орієнтоване управління підприємствами