ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ ОСНОВА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автор(и)
Н. П. Обловацька
Ж. М. Жигалкевич
Ключові слова:
Інтернет-комунікації, підприємство, маркетинг, переваги, методи просування
Анотація
Статтю присвячено дослідженню впливу Інтернет-комунікацій на маркетингову діяльність підприємства. Проаналізовано зарубіжні підходи до виявлення необхідності застосування мережі Інтернет як інструменту комунікації з споживачами. Подано визначення Інтернет-комунікації та описано її вплив на конкурентні позиції організації у маркетингу. Обґрунтовано, що Інтернет-комунікації дозволяють сучасним підприємствам формувати процес ефективної взаємодії з клієнтами, отримувати від них інформацію та на цій основі приймати ефективні рішення. Розкрито роль Інтернет-комунікацій як ключового фактору забезпечення високих конкурентних позицій підприємства, їх роль у розповсюдженні інформації про товари та послуги підприємства. Зазначено основні переваги при застосуванні Інтернет-комунікацій: точне охоплення цільової аудиторії (тергетування), аналіз поведінки відвідувачів на сайті за допомогою спеціалізованих інструментів, зрозумілість інформації для цільової аудиторії, порівняно низька вартість використанні інструментів аналітики.