ВНУТРІШНЯ І ЗОВНІШНЯ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ЯК ОДИН ІЗ КЛЮЧОВИХ ФАКТОРІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙ В2С-СЕГМЕНТУ

Автор(и)

  • А. А. Манорик КПИ им. Игоря Сикорского,

Ключові слова:

клієнтоорієнтованість, внутрішня клієнтоорієнтованість, зовнішня клієнтоорієнтованість, фактори ефективності організацій В2С-сегмента

Анотація

В даній статті розкривається поняття клієнтоорієнтованості як одного з основних чинників успішності організації. Для більш глибокого розуміння даного явища наводяться причини переходу від товароорієнтованої до клієнтоорієнтованої моделі бізнесу як стійкої тенденції сучасних світових ринків. Розглянуто позитивні зміни, які відбуваються в компаніях, що обрали клієнтоорієнтовану модель при створенні споживчої цінності і негативні наслідки, до яких призводить ігнорування потреб клієнта. При аналізі причин низької зовнішньої клієнтоорієнтованості організацій виявлена пряма залежність між ефективністю бізнесу і рівнем внутрішньої клієнтоорієнтованості. Наведено основні проблеми, з якими стикаються організації, при налагодженні процесів внутрішньої клієнтоорієнтованості, розглянуті методи підвищення її рівня в компанії.

Біографія автора

А. А. Манорик, КПИ им. Игоря Сикорского

аспирант,
кафедра менеджмента

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Управління бізнес-структурами