РОЗВИТОК ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ
Автор(и)
О. В. Казакова
М. О. Чупріна
Ключові слова:
електронна комерція, структура рітейлу, інтернет-продажі, сучасні тренди в інтернет-продажах, платіжна екосистема
Анотація
Стаття присвячена висвітленню такого поняття як «електронна комерція» та її різновидів. Проаналізовано новітні тенденції її розвитку та основні проблеми в умовах цифрової трансформації бізнесу. В статті досліджені основні сучасні тренди електронній комерції та особливості ведення підприємницька діяльність в мережі Інтернет. Розглянуто та описано підходи різних вчених до вивчення та визначення цього поняття та проблем, що постають перед економіками держав, а також показано, на прикладі відомого існуючого інтернет-магазину, як він поступово перетворився на потужну платіжну екосистему. Наведено нові важливі тенденції та можливості подальшого розвитку електронної комерції у вітчизняному просторі. Обґрунтовано актуальність та доцільність просування цих трендів та використання Інтернет-платформ в сфері продажів. Визначені основні проблеми, що заважають повністю перейти на онлайн-продажі. На прикладі відомого інтернет-магазину Amazon описана технологія використання Інтернет-платформ в сфері продажів, яка стала основою для перетворення його на потужну платіжну екосистему.