РОЗВИТОК ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • О. В. Казакова
  • М. О. Чупріна

Ключові слова:

електронна комерція, структура рітейлу, інтернет-продажі, сучасні тренди в інтернет-продажах, платіжна екосистема

Анотація

Стаття присвячена висвітленню такого поняття як «електронна комерція» та її різновидів. Проаналізовано новітні тенденції її розвитку та основні проблеми в умовах цифрової трансформації бізнесу. В статті досліджені основні сучасні тренди  електронній комерції та особливості ведення підприємницька діяльність в мережі Інтернет. Розглянуто та описано підходи різних вчених до вивчення та визначення цього поняття та проблем, що постають перед економіками держав, а також показано, на прикладі відомого існуючого інтернет-магазину, як він поступово перетворився на потужну платіжну екосистему. Наведено нові важливі тенденції та можливості подальшого розвитку електронної комерції у вітчизняному просторі. Обґрунтовано актуальність та доцільність просування цих трендів та використання Інтернет-платформ в сфері продажів. Визначені основні проблеми, що заважають повністю перейти на онлайн-продажі. На прикладі відомого інтернет-магазину Amazon описана технологія використання Інтернет-платформ в сфері продажів,   яка стала основою для перетворення його на потужну платіжну екосистему.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Управління бізнес-структурами