ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ
Автор(и)
В. В. Константинов
М. О. Чупріна
Ключові слова:
корпоративна культура, інноваційна діяльність, моделі та методи формування корпоративної культури
Анотація
Зазначено, що в сучасних економічних умовах розробка та створення сильної корпоративної культури є складним процесом, і не існує єдиної технології досягнення успіху. Здійснено уточнення поняття «корпоративна культура» в умовах пошуку шляхів підвищення ефективності використання наявних ресурсів, у тому числі і людських. У статті розглядаються принципи та методи формування корпоративної культури на інноваційних підприємствах, основні компоненти побудови моделі корпоративної культури. Обґрунтовано доцільність впровадження корпоративної культури як стратегічного чинника, що визначає загальну економічну ефективність діяльності компанії. Визначено труднощі процесу зовнішньої адаптації та внутрішньої інтеграції колективу до змін у внутрішньому та зовнішньому середовищі підприємства. Доведено, що управління розвитком корпоративної культури вимагає врахування різних факторів, зумовлених специфікою заходів щодо її вдосконалення і комплексним характером її впливу на результати діяльності підприємства.