РОЗРОБКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ БЕНЧМАРКІНГОВОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Л. М. Шульгіна
  • В. С. Слинько

Ключові слова:

бенчмаркінг, стратегія, конкурентне середовище, стратегічне планування, підприємство, бізнес-процес

Анотація

У цій статті виділено особливості стратегії, розробленої на результатах бенчмаркінгу, представлений процеc формування стратегічних рішень підприємства на його основі. Виявлені різні аспекти стратегічного бенчмаркінгу, визначена його роль як одного з керуючих параметрів соціально-економічної системи. Досліджено сучасні тенденції застосування бенчмаркінгу в практиці зарубіжних підприємств; виявлено об'єкти та передумови для його проведення; проаналізовано вплив бенчмаркінгового підходу на фінансові результати підприємства.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Управління бізнес-структурами